DOPRAVA ZDARMA v rámci České republiky a Slovenska při objednávce nad 2000 Kč s DPH.

Otázky a odpovědi

S nakupováním může být spojena spousta zvídavých dotazů, proto jsme si připravili odpovědi předem. Pokud tady nenajdete odpověď na svou otázku, klíďo nám napište přímo.

 

Musím se registrovat?

Registrovat se nemusíte, ale chcete. Získáte tak přehled nad svými nákupy a už nikdy víc nebudete muset vyplňovat údaje, stačí si pamatovat heslo. Přihlašovací kódy zašleme na e-mail uvedený v registraci.

 

Nemusím se bát vám svěřit své osobní údaje?

Vaše údaje střežíme jako oko v hlavě a jsou u nás uloženy jako diamanty v trezoru. Veškeré informace používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě a v žádném případě nikomu dalšímu, jak říká zákon číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Víc jsme se rozepsali v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.

 

Mám hosipa a nevím heslo. Co teď?

Žádný stres, nic se neděje. V horní liště klikněte na PŘIHLÁŠENÍ a pak ZAPOMENUTÉ HESLO. Do pár minut máte na e-mailu (zadaném při registraci) heslo nové. Navíc si po zalogování můžete kdykoliv heslo změnit v osobním nastavení na své oblíbené 1234.

 

Jak můžu zaplatit zboží?

Jednoduše, ideálně penězi. Možností je víc, stačí si vybrat: 

Hotově při milém osobním setkání v Hodoníně 

Kdykoliv po předchozí domluvě jsme tu:

Jilemnického 2854/2

695 01 Hodonín

Česká republika

Bankovním převodem

Počítejte s tím, že k ceně za zboží vám přičteme částku poštovného podle zvolené varianty.

 

Myslíte i na Slováky?

Samozřejmě! Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou naprosto stejné s podmínkami platnými pro ČR. Jediný drobný zádrhel může být v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovního holuba.

Termíny dodání a cena poštovného na Slovensko

Když zrovna není doba ledová, termíny dodání zboží ke slovenským sousedům jsou 7-10 pracovních dnů. Cena se odvíjí od zvoleného zboží a jeho váhy (náš chytrý kalkulátor vám to spočítá hned v košíku). Samozřejmě existuje možnost sednout do auta a vyrazit za námi do Hodonína, je to od hranic, co by kamenem dohodil.

 

Jak můžu zrušit objednávku?

Když není zbytí, i toto se dá. Jedinou správnou variantou je napsat na e-mail na idea@richvalsky.cz, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo kontaktní údaje, ať vaši objednávku mezi těmi stovkami dalších najdeme.

 

Dá se zboží vyměnit nebo vrátit? 

Ano. S námi se dá všecko domluvit, stačí se ozvat. Pokud zboží z nějakého důvodu nesedí, nezahálejte a dejte nám vědět. Vymyslíme, co s tím. Výměna zboží není potíž. Pokud chcete vrátit peníz, máte na to právo 21 dní od doručení, s výjimkou, že není zboží záměrně poškozeno.

Při vrácení zboží je poštovné je na vás. Ovšem v případě výměny zakoupeného zboží za nové putuje nový kousek k vám na naše náklady, ať je to fér.

Na vaše dotazy jsme ready na e-mailu: idea@richvalsky.cz

 

Reklamace?

To určitě nebude náš případ, ale kdyby náhodou… Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu RICHVALSKY MANUFACTURING se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, jak říká platná novela Obchodního zákoníku. V případě reklamace se ozvěte na mail idea@richvalsky.cz a domluvíme další postup. 

Kdo se neptá, nic neví. Takže kdyby vás trápila jakákoliv další otázka, jsme tu a rádi odpovíme, ať víte všecko. 

Kinobox: idea@richvalsky.cz